رشیده طلیب ، نماینده کنگره آمریکا گفت: یک‌بار دیگر اینجا می‎ایستم تا از همکارانم بپرسم چند زندگی دیگر برای شما کافی است؟ چند غیرنظامی و کودک بی‌گناه دیگر باید کشته شوند؟ چند جان دیگر را به‎عنوان خسارت جانبی قبول خواهید کرد؟

به گزارش همشهری آنلاین، این نماینده کنگره ادامه داد: ما خواستار پایان‌دادن به این خشونت هستیم. نه توقف کوتاه این خشونت؛ مکث موقت کافی نیست؛ ما اکنون به یک آتش‎بس دائمی نیاز داریم.

کد خبر 814416

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • حسن IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    1 0
    یقه رئیس جمهور بی‌وجدان آمریکا را باید گرفت وگفت که آیا تو انسانی؟آیا تو قلب و روح داری؟آیا از مردن دیگران خوشحال میشوی؟از رنج و آوارگی و وحشت دیگران به خود میبالی؟برای جمال خاشقچی اشک تمساح میریختی و از اینکه او به چه روشی کشته شده خشمگین بودی و قاتلش را یک جانی معرفی کردی،ولی چگونه است که هرروز و هرشب صدای ناله های کودکان معصوم غزه را نمی‌شنوی و از مرگ آنان خشمگین نمیشوی،اوج پلیدی دوستان صهیونیستت را میبینی که حتی به نوزادان بی‌دفاع هم رحم نمی‌کنند و دم برنمیآوری و آنان را برای قساوتشان تجهیز می‌کنی و تحسینشان میکنی،تحسین به خاطر چه،بخاطر بی‌رحمی و خشونت افسارگسیخته،من باور ندارم که رئیس جمهور آمریکا که دم از حقوق انسانها میزند خود اصلا انسان باشد،مگر میشود حق مظلوم را لگدکوب کرد و نام انسان بر خود نهاد.